kontakt

środa, 28 sierpnia 2013

Jak pech, to pech! Dupa jak durszlak!

             Podobno jak ktoś ma pecha, to mu w drewnianym kościele cegła na głowę spadnie! Inne powiedzenie mówi, że jak się rzuci kamieniem w tłum, to zawsze jakiś głupi w łeb dostanie! Czasem jednak pech przerasta wyobraźnię.
            Jeszcze w czasach PRL-u (kontekst czasowy jest potrzebny, ze względu na zapałki, które pojawią się później) ślusarz Marian K. z pewnej pod poznańskiej miejscowości, został przywieziony na oddział pourazowy miejscowego szpitala z dość rozległymi i nietypowymi obrażeniami. Miał wstrząśnienie mózgu, złamaną prawą nogę, wybity lewy bark i mocno pokiereszowaną dupę. 
               Po opatrzeniu wylądował w gipsie, ale lekarzowi nie dawała spokoju ta pokancerowana dupa, z której trzeba było wyciągać odłamki porcelany. Gdy Marian K. doszedł jako tako do siebie, lekarz zagadnął go o wypadek spodziewając się wyjaśnienia tych nietypowych ran. Po dłuższych naleganiach zmieszany mężczyzna dal się przekonać do opowiedzenia co się stało.
              - Wróciłem po pracy do domu i zgodnie ze swoim zwyczajem udałem się do kibelka, by w spokoju przeczytać gazetę. Usiadłem sobie i zapaliłem papierosa. Zapałkę wrzuciłem do muszli i ...wywaliło cały kibel w drobny mak! Całą dupę miałem poranioną, krew się lala, więc żona zadzwoniła po pogotowie. Przyznała się, że czyściła w benzynie glazejki (rękawiczki skórzane) i po robocie wylała wszystko do kibla... Przyjechał pogotowie i załadowali mnie na nosze. Znosili z czwartego piętra i ciekawi byli skąd takie rany... No to im powiedziałem. Zaczęli się tak śmiać, że mnie z tych noszy upuścili i sturlałem się po schodach. Wtedy złamałem nogę i wyskoczył mi bark...
             Lekarzowi jakoś udało się zachować powagę.
             Hmmm... Może to nie jest najlepszy sposób na rzucenie palenia, ale na jakiś czas pomaga.

1 komentarz:

  1. Weź to sobie do serca! - Nawet nie pomyślałabym, że może być taki sposób na faceta, który papierochy pali. Zastanowię się - czy nie pozwolić, na małą chwilkę - palić Tobie w kibelku?

    OdpowiedzUsuń