kontakt

środa, 24 lipca 2013

Ślub z poduszką

            Pół roku temu 26-letni Nigeryjczyk, Okeke Ikechuku, postanowił poślubić poduszkę. 
 
             Pomysł powtórzył 28-letni Koreańczyk Lee Jin-gyu, który również ożenił się z taką „oblubienicą”. Nie jest to „zwykła” poduszka, ale nowa moda wywodząca się z Japonii. Oferuje się tam duże „śpiochy” z nadrukiem anime (postaci z komiksów), naturalnej wielkości.








              Nazywają się „dakimakura” i często maja bardzo erotyczny charakter.
Przed nimi na podobny, odlotowy pomysł, wpadł w listopadzie ubiegłego roku pewien Japończyk, który zakochał się w postaci Nene Anegasaki z gry Nintendo DS Miłość Plus.
              Poduszka, którą poślubił Lee Jin-gyu ma nadruk Fate Testarossa, postaci z anime Mahou Shoujo Lyrical Nanoha.
              Nawet u źródła „dakimakury” takich gostków określa się jako „otake”. Znaczy to mniej więcej „obsesyjny głupek”. Zabierają swoje poduszki wszędzie, gdzie się znajdują i traktują je jak żywe kobiety. Psychologowie są skłonni przyczynę takiego postępowania upatrywać w trudności w kontaktach z płcią odmienną.
             Co by jednak nie mówić, poduszki głowa nigdy nie boli!



5 komentarzy:

  1. " Co by jednak nie mówić, poduszki głowa nigdy nie boli! " - ale śmieszne!
    Może i poduszkę głowa nie boli, ale...
    Dla mnie jest to - skrajny infantylizm!

    OdpowiedzUsuń
  2. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  3. Nigdy bym się nie spodziewała, że można się z poduszką ożenić. W sumie ja mam poduszki antyalergiczne https://senpo.pl/poduszki/poduszki-syntetyczne i wiem jaka to jest przyjemność spania. Więc może taki ślub nikogo nie dziwi :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Nigdy ni słyszałam o takich rzeczach, ale jakby nie było dla mnie jest to bardzo dziwne. Ja bardziej sobie cenię poduszki które są funkcjonalne i ładne. Jak czytałam http://www.mobilebeauty.pl/poszewki-na-poduszki-poduszki-dekoracyjne-pledy-tekstylia-ktore-odmienia-twoje-wnetrza/ to faktycznie tak jest, że poszewki na poduszki potrafią bardzo dużo odmienić w naszych wnętrzach.

    OdpowiedzUsuń
  5. Jakoś ja sobie tego nie wyobrażam i dla mnie bardzo ważną opcją jest to aby mieć zawsze jak najładniejsze meble. Wiem już, że jak coś to właśnie u tapicera https://tapicer.warszawa.pl/ wiele rzeczy tak naprawdę mogę naprawić.

    OdpowiedzUsuń